€4.05
-20 %
€5.07
Nauja prekė
Gavimo data:
Modelio Numeris | Meilės Laiškas |
Kilmės | KN(Kilmės) |
Meilės Laiškai
Istorija:
Po karalienės arešto, visų tinkamų jaunų vyrų Tempest (ir daug ne taip jaunimas) siekia woo Princesė Annette. Deja, ji buvo užrakinta save rūmuose, ir visi turi pasikliauti, per tuos rūmus, kad jų romantiškų laiškų savo. Bus tavo, pasiekti jos pirmas
Žaidimo Pristatymas:
Meilės Laiškas yra žaidimas rizika, atskaitymų, ir sėkmės, skirtas 2-4 žaidėjams. Jūsų tikslas yra gauti savo meilės laišką į, Princesė Annette rankas, o nukreipdamas raidės iš konkuruojančių suitors. Iš denio tik 16 kortas, kiekvienas žaidėjas pradeda su tik 1 kortelę kasoje; 1 kortelė yra pašalintas iš žaidimo. Ant posūkio, jūs padaryti vieną kortelę ir žaisti vieną kortelę, bando atskleisti kitiems, ir trankyti juos iš žaidimo. Galingas korteles sukelti ankstyvą naudos, bet ir padaryti jums tikslą. Remtis silpnesnė kortelės per ilgai, tačiau ir jūsų laiškas gali būti tossed į ugnį!
Taisyklės:
MEILĖS LAIŠKAS
Maišyti 16 kortelės formos veido-žemyn atkreipti denio. Nuimame viršutinę kortelę iš denio iš žaidimo be žiūri į jį. Jei esate žaisti dviejų žaidėjų žaidimas, imtis dar tris korteles iš denio viršaus ir įdėkite juos į tą pusę, veidu į viršų. Jie negali būti naudojami per šį etapą. Kiekvienas žaidėjas traukia po vieną kortelę iš denio. Tai yra žaidėjo ranka, ir yra laikoma paslaptyje nuo kitų. Pasirinkite pradėti žaidėjas.
ATSIŽVELGIANT POSŪKIO
Savo ruožtu, atkreipti į viršutinę kortelę iš denio ir įtraukti jį į savo rankas. Tada pasirinkti vieną iš dviejų kortos ir ištrinti jį atsilaikyti prieš jus. Taikomos jokios įtakos kortelę išmesti. Jūs turite kreiptis jo poveikis, net jei ji yra bloga jums. Visas išmestas kortas pasilikti priešais žaidėjas, kuris išmesti juos. Sutampa korteles taip, kad aišku, kokia tvarka jos buvo atmestos. Tai padeda žaidėjams suprasti, kokias kortas kiti žaidėjai gali
ūkyje. Baigę taikant kortelės poveikis, savo ruožtu pereina į žaidėją jūsų kairėje.
IŠ TURAS
Jei žaidėjas yra išmuštas iš turo, kad žaidėjas į jūrą kortelę, kad jo ar jos ranką atverstos (netaiko kortelės poveikis) ir mano
ne daugiau apsukų, kol kitą etapą.
PASIBAIGUS ROUND
Turas baigiasi, jei denio yra tuščias pabaigoje posūkio. Visi žaidėjai vis dar apvalus atskleisti savo rankas. Žaidėjas, turintis didžiausią reitingą korta laimi raundą. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, žaidėjas, kuris išmesti aukščiausią bendra vertė kortų, laimi. Turas baigiasi, jei visi žaidėjai, išskyrus vieną, yra iš apvalių, tokiu atveju žaidėjas laimi. Nugalėtojas gauna tašką. Sumaišyti visus 16 korteles kartu, ir žaisti naują etapą taip visi nustatymo taisykles.
Žaidėjas laimi žaidimą po pergalės taškų skaičius, remiantis žaidėjų skaičių.
2 Žaidėjai: 7vp 3 Žaidėjai: 5vp 4 žaidėjai: 4vp
Paketų sąrašo:
16 kortelėmis
13 krištolo akmenimis (galimos raudona, mėlyna, violetinė, balta, geltona arba kitos spalvos akmenys)
1 audinio maišelis
anglų taisyklių kortelės viduje.
gauti kelis kalbos taisykles, siųsdami mums pranešimą. mes atsiųsime el. paštu.
taisykles kalbos: ispanų, prancūzų, vokiečių, Portuguess, švedų, olandų, danų, korėjiečių, olandų, vengrų, Geek
>> Manau, Jūs, Kaip
Žymos: Stalo Žaidimai, Sportas Ir Pramogos, Pigiai Stalo Žaidimai, Aukštos Kokybės Sporto Ir Pramogų, Stalo Žaidimai.